Reklamace výrobků

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené nebo má vady, to je nám líto. V tomto případě postupujte dle reklamačního řádu níže.

 

Tato nepostupujte v případě, že hodláte vrátit zboží ve 14ti denní zákonné lhůtě! Takové informace poskytne sekce "vrácení zboží"

 

Reklamaci u vín lze uplatit jen na zjevné vady chuti a vzhledu (příklady viz. sekce "vady vína"). Zboží by mělo být vráceno v původním obalu, v láhvi která je plná nejméně do 2/3 obsahu a bezpečně uzavřená zátkou tak, aby bylo zabráněno vylití během přepravy -po vylití láhve není možné reklamaci posoudit a může být zámítnuta. Navíc v případě, že dojde k vylití obsahu reklamované  láhve během přepravy od kupujícího zpět k prodávajícímu, má prodávající právo uplatit nárok na úhradu vzniklé škody

Náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese kupující (pdrobnosti viz. níže)

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady (kupující využije reklamačního formuláře umístěného v sekci "ke stažení")

Příprava zboží k reklamaci a reklamační řád

Při reklamaci doporučujeme využít kartónový obal, ve kterém jste zboží dostali. V případě, že ho již nemáte, využijte kartónovou krabici, která bude bezpečná pro přepravu plných lahví (plná láhev 750 ml váží zhruba 1,25 kg). Zboží určené pro přepravu dopravcem musí být řádně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

  1. Reklamované zboží musí být kompletní, tedy včetně všech dárků, dárkových krabic a potřeb, které jste dostali společně s reklamovaným produktem - to pouze v případě, kdy si přejete odstoupit od kupní smlouvy. V případě požadované výměny kus za kus reklamujte pouze vadný kus zboží.
  2. Do balíku přiložte vyplněný reklamační formulář z našich stránek nebo Váš vlastní (viz sekce "ke stažení") a doklad o koupi.
  3. Dopravte k nám balík dle Vámi požadovaných možností. Buď ho kupující zašle na své vlastní náklady na naší adresu balíkem, který nebude na dobírku!(reklamace na dobírku nepřebíráme) nebo ho přiveze zpět k nám na Zámek. (viz sekce "kontakt").
  4. Po fyzickém obdržení zboží obdržíte reklamační protokol na vámi uvedený e-mail.
  5. Reklamace bude posouzena do 7 dnů ode dne, kdy prodávající fyzicky obdržel reklamované zboží
  6. O vyřízení reklamace Vás budeme vždy informovat na uvedeném e-mailu.
  7. V případě reklamaceposouzené jako oprávněná, bude reklamace vyřízena v souladu s požadovaným způsobem vyřízení reklamace, tak jak kupující uvedl v reklamačním formuláři. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu nutných výdajů spojených s reklamací (nutné náklady jsou ovšem chápány jako nejmenší možné). Pokud kupující požaduje výměnu vadného zboží za bezvadné, prodávající uhradí náklady spojené s výměnou zboží zpět ke kupujícímu.
  8. V případě reklamace posouzené jako neoprávněná, bude kupující vzhledem k povaze prodaného zboží kontaktován za účelem dohody o dalším postupu. V tomto případě nutné výdaje kupujícího spojené s reklamací nevracíme.

 

Pokud si nejste něčím jisti, nevíte si rady s reklamací, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme.


© 2018 Zámecké Vinařství Munzar Domousnice. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz