Doprava zboží k Vám

Nejraději posíláme víno kurýrní službou Messenger. Tam se chovají k vínům opravdu svědomitě a tím, že dělají ruční překládku balíků, není potřeba žádné speciální balení.¨

Dalším oblíbeným způsobem dopravy je balík na poštu. Využijí ho zejména ti, kteří nemají v pracovní době nikoho doma a jejích povolání jim nedovoluje zaslat si balík do práce. na takové zákazníky balík s víny počká na kterékoliv poště hned ráno a odpadá stres s čekání na pošťáka.

Zákazníci, kteří se pohybují v blízkosti zámku a všichni další, kteří si mohou pro vína dojet nabízíme osobní odběr. Protože se často pohybujeme na vinohradu, vyrábíme víno nebo se věnujeme jiným zákazníkům, je nutné se na osobním odběru předem domluvit.

Naši stálí zákazníci z okolí milují dovážku vín až k jejich dveřím v době, kdy jsou již z práce doma. Pokud bydlíte do 20 km od nás, můžete tuto variantu využít. Na dodání se vždy domluvíme.

 

Porovnání jednotlivých možností dopravy následuje zde:

Pokud bydlíte od nás max. 20km, dovezeme Vám Vaší objednávku sami a to zdarma

Pokud bydlíte v našem okolí, nabízíme možnost dovést Vám objednávku osobně až ke dveřím. Pokud bude k dispozici tento způsob dopravy ve Vašem košíku, pohodlně ho zvolte a dokončete objednávku. My se Vám hned ozveme a dohodneme s Vámi termín a čas převzetí, tak jak se Vám to hodí. Minimálně Vám přivezeme 1 kartón lahví.

Pro Vaší představu je to okruh zhruba Mnichovo Hradiště, Ml. Boleslav, Horní Bousov, Sobotka, Dobrovice.

Adresa dodání je určující.

 

Osobní odběr:

  • Zboží si vyzvednete u nás na Zámku Domousnice č.p. 1
  • Nemáme klasickou prodejnu, proto prosíme vyčkejte na SMS nebo telefonát vyzývající k odběru. Objednávka na Vás bude čekat 1 kalendářní týden od od této výzvy. Prodloužit lhůtu je možné email nebo telefonicky.
  • Vyzvednout objednané zboží lze každý den po předchozí domluvě - buď nám uveďte v poznámce objednávky, kdy si přijdete pro objednávku nebo se vzájemně domluvíme na termínu, který Vám bude vyhovovat.
  • Lze platit pouze v hotovosti, nebo předem převodem na náš bankovní účet. Zatím nepříjímáme platební karty.
  • Je vždy zdarma

 

Zásilkovou společností Messenger

Zboží bude doručeno zásilkovou službou na Vámi požadovanou adresu až k Vaším dveřím. Doba dodání od objednání trvá běžně 2-3 pracovní dny, pokud je skladem.

Zákazník bude kontaktován prostřednictvím SMS s informací o plánovaném doručení. Doručuje se v pracovní dny od 8 do 17 hodin po celé ČR.

  • Ruční překládka, malé riziko rozbití lahví při přepravě. Není zapotřebí speciálních fixačních výplní.
  • Přepravní společnost vykoná pokus o doručení na Vámi udanou adresu. Pokud víte, že na dané adrese nebýváte přes den doma, zvolte buď dodání do zaměstnání, k sousedům, nebo alternativní způsob doručení – např. balík na poštu.
  • Zasíláme v kartónových krabicích na víno s dělícími přepážkami mezi lahvemi pro 6ks
  • Cena přepravy je závislá na množství kartónů po šesti lahvích a kupující má vždy možnost se s ní seznámit v košíku objednávky před jejím odesláním.
  • Tímto způsobem můžeme najednou odeslat na Vaší adresu až 20 balíků po 6 lahvích

 

Balík na poštu

  • Česká pošta doručí a uloží balík na pobočce pošty, kterou si vybere. Tam si ho budete moci vyzvednout následujících 7 dní. Vzhledem k povaze obsahu, doporučujeme vyzvednout co nejdříve!Pracovník Vám nevloží do schránky oznámení o uložení balíku, tato informace Vám příjde jako SMS na telefon.
  • V jednom balíku posíláme max. 6 ks lahví vín. Větší objednávku posíláme jako vícekusovou zásilku.
  • Všechny balíky zasíláme jako křehké
  • Cenu přepravy kupující zjistí po vložení všech požadovaných položek do košíku. Cena je vypočtena a vychází z platného ceníku České pošty s.p. pro tento produkt


Informace pro hladký průběh dopravy

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost krabice, mechanické poškození krabice). Kupující je oprávněn a je mu doporučeno odmítnout převzetí zásilky, pokud je např. viditelně poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce chce převzít, je nezbytné jí na místě vyzvednutí před pracovníkem přepravce otevřít a rozsah poškození nafotit a sepsat záznam o škodě. Vzhledem k časové náročnosti tohoto postupu nemusí doručující pracovník s tímto postupem souhlasit. Kupujícímu je v tomto případě vřele doporučeno zásilku odmítnout a nechat jí vrátit zpět prodávajícímu.

Prodávající nemůže začít řešit reklamaci přepravy s přepravcem bez  důkazů o jeho pochybení. Důkazem může být pouze poškozený originálně zabalený balík samotný, který se vrátil zpět prodávajícímu, nebo škodní protokol podepsaný přepravcem a fotodokumentace poškozeného obsahu. Tato skutečnost také dává prodávajícímu možnost prokázat, že nejednal v rozporu s kupní smlouvou.

Poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu objednavky@vinarstvimunzar.cz či telefonicky a zásilku nepřebírat, vrátí se nám zpětReklamaci s dopravcem si vyřídíme sami a Vám pošleme novou zásilku. Pokud objevíte chybějící položky v balíku, také nám napište, vzniklou situaci vyřešíme.


Pokud svojí objednávku hradíte předem na náš bankovní účet, je nutné připočítat k dodací lhůtě čas na dokončení bankovního převodu, jenž bývá zpravidla do druhého pracovního dne od provedení příkazu.


Aktualizováno 20.3.2019

© 2018 Zámecké Vinařství Munzar Domousnice. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz